divendres, 13 d’agost del 2010

07/08/10 - Arribada a Tokyo

Yokoso Tokyo!! :) Benvinguts a Tokyo!

Ja som a Tokyo city i tot i que estem una mica cansats, de moment no es mostren símptomes de jetlag... bé bé!! El problema és que no sabem en quin temps verbal escriure aquesta entrada, ja que en poques hores hem fet un salt en el temps i el que per nosaltres sembla encara avui o aquesta nit, per Europa és ahir...

A Frankfurt hi vam arribar a l'hora prevista i com que teníem encara tres hores fins agafar el vol cap a Tokyo Narita, vam estar voltant per allà i quedant-nos una bona estona plantats davant d'aquesta cartells típics de terminal d'aeroport en que van caient les lletres dels noms a mesura que el panell s'actualitza. Després d'empanar-nos-hi durant minuts, vam decidir començar a anar cap “al control”. I ho dic en singular perquè és el que pensàvem, que només n'hi hauria un, però... meeec! Error! En vam haver de passar TRES! Es nota que estàvem a Frankfurt i que allò no és Can Pixa com altres airports... (ehem! No direm noms). Aquesta vegada em va tocar que em catxegessin a mi. Mare meva, em van fer treure les sandàlies i tot i se les van endur en una safata :( I com que el Pau ja no tenia cap objecte perillós, va haver de treure el portàtil un parell de vegades també, per fer ja un completo de registres, sinó, no som feliços! (capteu la ironia, pó favó eh).

Tooootal, que ens plantem a la porta d'embarc i veiem el catxo-tros-de-monstre d'avió on havíem de pujar i a mi m'entren tots els mals. Un Airbus 380-800 E-NOR-ME!! Dos pisos d'avió, més de 500 persones que hi caben dins, seients amb pantalla individual al respatller del de davant amb un munt de pelis, capítols de series, música... Amb tot això, i fent de cangur d'un nen de 6 anys que viatja sol, les 11 hores de vol han passat “volant”!

A Narita hi hem arribat puntuals i hem hagut de passar pel control d'immigració on ens han agafat les empremtes dactilars i ens han fet una foto (la Laia es gira en el moment que disparen i jo no arribo al camp d'enfoc... visca the pariols in Japan!!). Després hem agafat les maletes, hem canviat money-money, ens hem fet el Japan Rail Pass (JR) i hem agafat el tren Limited Express per arribar a Tokyo. Durant el viatge, ja hem pogut fer un tastet visual del paisatge arquitectònic japonès (sobretot cases familiars com la del Novita) i camps d'arròs.

Però el puntàs del dia ha estat l'arribada a l'hostal, al barri de Ueno. Després de recórrer els carrers a ple sol japonèas (que pica a sac!) , hem trobat l'hostal. Hem deixat les maletes i ens han dit que no podíem fer el check in fins les 3 de la tarda. No problemo, fem una volteta pels voltants, visitem el primer temple del viatge, dinem en un baretu japonès cutrele i llardós però amb menjar bo i típic i fem més temps fins les 3. Total per a què? Per a arribar a l'hostal a fer el check-in i que ens digui l'home que hi ha un little problem, que és el següent: tenim dues habitacions, a la 3a i la 4a planta, i resulta que la dutxa del lavabo de la room a la 4a planta no funciona i fa que hi hagi goteres al lavabo de la 3a planta. Amb la qual cosa tenim només un lavabo, que quan el vam veure, tampoc es podria considerar lavabo perquè les gotes t'atacaven a cada racó... No obstant, l''home de l'hostal s'ha portat força bé i a part de buscar-nos habitació a un altre hotel de la zona (que hi haurem d'anar a partir de demà perquè per avui no tenen habitacions), ens ha tornat tots els diners de l'estada (i l'hotel de re-allotjament és més barato!). Hi hem passat per davant mentre fèiem una volta per Asakusa al vespre i l'entrada té bona pinta... a veure que ens depararà!